DREZ.skDREZ.sk

AKO DLHO PO OBJEDNANÍ TOVARU SI MÔŽEM PRÍSŤ VYZDVIHNÚŤ TOVAR NA PREVÁDZKU DO ŽILINY?

Kuchynské drezy máme na sklade na prevádzke, v prípade, že nejaký typ alebo farba je vypredaná, informujeme zákazníkov o najbližšom možnom termíne. Avšak takmer všetko, čo v našom katalógu ponúkame a máme aj na sklade. Odsávače pár Silverline držíme skladom. Pri odsávačoch značky Franke sa snažíme o dodanie do 3 pracovných dní. Najviac predávané typy Franke, ktoré máme v našej ponuke, máme na sklade. Ak si zákazník zadá pri objednávke osobný odber dovezieme ho k nám na prevádzku. Drezy si môžete na mieste vyzdvihnúť na druhý pracovný deň od zaslania a potvrdenia objednávky. V prípade odsávačov, akonáhle odsávač dovezieme na prevádzku kontaktujeme kupujúceho (zvyčajne do 3 pracovných dní.)

AJ PRI OSOBNOM ODBERE U VÁS NA PREVÁDZKE, MUSÍM UROBIŤ OBJEDNÁVKU CEZ INTERNET?

Pokiaľ ste náš veľkoobchodný partner, tak môžete urobiť objednávku emailom, resp. telefonicky. Ak ste maloobchodný zákazník objednávku musíte urobiť cez internet – eshop. Telefonické objednávky od maloobchodných zákazníkov neprijímame. V prípade, že ste zo Žiliny alebo okolia prípadne prechádzate cez naše mesto a chceli by ste sa zastaviť a zakúpiť si naše výrobky, môžete navštíviť našu prevádzku na Kysuckej ceste 3, 01001 Žilina a zakúpiť si výrobky bez objednávky, pokiaľ ho máme na sklade.

KOĽKO MA BUDE STÁŤ DOPRAVA KURIEROM?

Doprava je v rámci celej Slovenskej republiky zadarmo u maloobchodu. U veľkoobchodných partnerov je doprava spoplatnená v sume 5 € bez DPH pri nižšej objednávke ako 50 € po odpočítaní partnerskej zľavy.

KTO VYKONÁVA ZÁRUČNÝ A POZÁRUČNÝ SERVIS NA ODSÁVAČE?

Záručný a pozáručný servis na zakúpené odsávače od firmy Drekia s.r.o značky Silverline je zabezpečený na celom území SR. V prípade reklamácie alebo servisu sa obráťte na našu firmu. V prípade odsávačov značky Franke predaných od našej firmy Drekia s.r.o. Vám dáme kontakt na pracovníkov servisu Franke Slovakia s.r.o .

AKO MÁME POSTUPOVAŤ V PRÍPADE REKLAMÁCIE NA VÝROBKY ZAKÚPENÉ VO VAŠEJ FIRME - Drekia s.r.o . PRÍPADNE OD VÁŠHO PREDAJCU ?

Na webovej stránke firmy Drekia s.r.o sa nachádza v ľavom hornom rohu text „servis“ kliknutím na toto slovo sa Vám ukáže náš reklamačný formulár cez, ktorý môžete posielať prípadné reklamácie. Treba dodržať hlavne vyznačené riadky a vyplniť dôkladne podľa inštrukcie pod okienkami Vašu reklamáciu s priložením obrázkov závady a dokladu o zakúpení výrobku, ktorý reklamujete.

JE VAŠA PREVÁDZKA OTVORENÁ AJ V SOBOTU?

Naša prevádzka je otvorená v pracovných dňoch : pondelok až štvrtok od 8,00 – 16,00 hod. V piatok máme otvorené do 15,00 hod. V sobotu, v nedeľu a vo sviatok máme zatvorené.

MÁM ZÁUJEM O OSOBNÝ ODBER U VÁS, MÔŽEM DOSTAŤ OD VÁS EŠTE NEJAKÚ ZĽAVU?

Áno, ako konečný zákazník cez malobchod pri objednávke cez internet a po zadaní v objednávke – osobný odber - Vám poskytneme zľavu 3 % z MOC . V prípade, že ste náš veľkoobchodný partner táto zľava neplatí.

MÔŽEM SI PRÍSŤ K VÁM PREVÁZKU DO ŽILINY POZRIEŤ TOVAR SKÔR AKO SI HO NA INTERNETE KÚPIM?

V prípade drezov áno, v prípade odsávačov máme niektoré typy vystavené u nás na prevádzke. Niektoré až po objednávaní kupujúcim dovezieme na prevádzku